Неділя, 28.04.2024, 18:17
ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ [38]
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. [43]
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НЕПЕРЕРВНІЙ ОСВІТІ [17]
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ [18]
ПРОБЛЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ [47]
УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТНОЗДАТНИХ ФАХІВЦІВ [27]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Каталог файлів
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 190
Показано матеріалів: 171-180
Сторінки: « 1 2 ... 16 17 18 19 »

Процес професійної підготовки перекладача як педагогічна система
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ | Переглядів: 481 | Завантажень: 51 | Додав: jww1 | Дата: 11.02.2013 | Коментарі (0)

Проблема інтересу у гуманітарних науках

Андрагогічні принципи навчання в системі післядипломної освіти

Теоретико-методологічні основи управління якістю підготовки спеціалістів на сучасному етапі

Університетські регіональні комплекси в системі модернізації вищої освіти

Світоглядні і методологічні проблеми філософії освіти

Розуміння як невід’ємна частина знань в процесі навчання студентів-гуманітаріїв

Розвиток математичної освіти в україні (кінець XIX - поч. XX ст.)

Зв'язок некласичної філософії і некласичних методів освітньої парадигми

Концептуальні засади розвитку ІКТ-компетенції у студентів заочної форми навчання

Copyright MyCorp © 2024
Пошук
Друзі сайту
Конструктор сайтів - uCoz