Четвер, 25.04.2024, 08:13
ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ [38]
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. [43]
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НЕПЕРЕРВНІЙ ОСВІТІ [17]
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ [18]
ПРОБЛЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ [47]
УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТНОЗДАТНИХ ФАХІВЦІВ [27]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Каталог файлів
Головна » Файли » ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П.

Трутень Альона Сергіївна
[ Викачати з сервера (41.0 Kb) ] 11.02.2013, 14:58

Альона Трутень

(Прилуки)

 

ВИКОРИСТАННЯ ПІСЕНЬ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

 

В наш час використання пісень на уроках іноземної мови в початковій школі є необхідним, для кращого усвідомлення матеріалу. Методика роботи з піснею як елементом практики  у мовленні є досить одноманітною. Багато вчителів взагалі не вважають за потрібне застосовувати пісню. В інших випадках робота над піснею не дає ефективного результату. Вірші й пісні вчать дітей виражати свої почуття й доносити їх до інших, розвивати фантазію й творчі здібності кожного, привчаючи їх працювати в колективі. Уміння й помірне сполучення англійського слова з музикою особливо сильно впливає на емоційний стан дитини, пробуджує думку, уяву, сприяє кращому запам'ятовуванню матеріалу. Адже щоб підвищити ефективність процесу навчання іноземній мові, необхідно впливати не тільки на свідомість учнів, але й на їхню емоційну сферу.

Один зі способів впливу на почуття й емоції школярів - музика. Музика й спів можуть надати неоціненну допомогу у вивченні іноземної мови на початковому етапі навчання. Пісня, як один з видів мовного спілкування, - засіб розширення лексичного запасу, тому що з її допомогою діти вивчають нові слова й вислови. У піснях уже знайома лексика зустрічається в новому контекстуальному оточенні, що допомагає її активізації. Тут є власні імена, географічні назви, реалії країни, мова якої вивчається, поетичні слова. Це сприяє розвитку в школярів почуття мови, допомагає довідатися його стилістичні особливості. За допомогою пісень краще засвоюються й активізуються граматичні конструкції. Пісні сприяють удосконалюванню навичок іншомовної вимови, розвитку музичного слуху. Розучування й використання коротких, нескладних по мелодійному малюнку пісень із частими повторами допомагає закріпити правильну артикуляцію й вимову звуків, правила фразового наголосу, особливості ритму. Завдяки музиці на уроці створюється сприятлива атмосфера, знижується психологічне навантаження, підтримується інтерес до вивчення іноземної мови. Спів на уроках - окрема тема. Вважається, що саме через розучування пісень учень краще починає розуміти не тільки чужу мову - у процесі співу краще осягається й рідна мова. Згодом включення пісень у хід уроку позначиться на вимові. Діти особливо сприйнятливі до фонетики й інтонації мови. Навчання іншомовній вимові школярів може бути успішним у тому випадку, якщо діти навчаться самостійно контролювати свою вимову і якомога раніше відрізняти правильне від неправильного. При засвоєнні іноземної мови діти сприймають звучні слова через фонологічну систему рідної мови. Правильна вимова - необхідна умова успішного оволодіння англійською мовою. Тому вже із самого початку навчання в дітей формують навички розуміння іншомовної мови на слух і її відтворення. Розвиток у дітей фонематичного слуху займає особливе місце, сприяє не тільки формуванню правильної вимови, але й, надалі, знімає проблеми з письмовою мовою. До використання пісні, вчитель повинен підійти творчо. Важливим є також використання англомовних пісень, тобто ті, які співають маленькі англійці.

Урок з піснею набагато цікавіший і різноманітніший, немає однотонності. Якщо тема уроку «Веселка», то учні дізнаються про кольори. Для цього є доцільним використати таку пісню:

Sing a rainbow

Red and yellow and pink and green,

Purple and orange and blue,

I can sing a rainbow, sing a rainbow.

Sing a rainbow too.

Над цією піснею можна провести такі методи роботи, які краще сприятимуть засвоєнню знань, а також осмисленню матеріалу.

Учні грають у гру «Додай слово, речення», використовуючи кольори. Перший учень починає: «Myfavouritecolourisblue», наступний продовжує: «His / herfavouritecolourisblue, andmyfavouritecolourisgreen.» Третій учень додає своє речення і т.д.

Учням пропонується вибрати з пісні один із кольорів. Потім вони, рухаючись по класу, ставлять запитання один одному, щоб дізнатися, хто вибрав такий самий колір. Після цього вони разом співають пісню, а слова, що виражають кольори, проспівують ті учні, які їх вибрали.

 З допомогою вчителя діти можуть проспівати пісню, замінюючи кольори. Також учні можуть проявити свою творчість, намалювавши веселку з кольорів.

Отже, використання пісні на уроках іноземної мови має багато переваг. З них такі:

1. Пісню можна використовувати як фонетичну зарядку на початку уроку. Пісня дозволяє вчителеві перейти від звуків рідної мови до звуків іноземної мови, тренуючи мовні органи й підготовляючи їх до більше складної артикуляції;

2. Для міцного закріплення лексичного й граматичного матеріалу;

3. Як вид релаксації в середині або наприкінці уроку, коли діти втомилися або потрібна розрядка, що знімає напругу й відновлює їхню працездатність.

Аналіз літератури, досвід викладачів свідчить про необхідність застосування пісні на уроках іноземної мови, тому що при такому підході в учнів розвивається мислення, активність і інтерес до того предмету, який вивчають.

ЛІТЕРАТУРА

1.                Навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах // Використання пісень для навчання іноземної мови у початковій школі. – 2005.- №3. - С.42-43

2.                Рейдаут Р. Тлумачний словник англійських прислів'їв / Рейдаут Р., Уиттинг До. - СПб., Лань. 1997.

 

Категорія: ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. | Додав: jww1
Переглядів: 334 | Завантажень: 43 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Пошук
Друзі сайту
Конструктор сайтів - uCoz