Швець Інна Вікторівна - ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. - Каталог файлів - ІІ Міжнародної науково-практичної
Неділя, 04.12.2016, 21:25
ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ [38]
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. [43]
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НЕПЕРЕРВНІЙ ОСВІТІ [17]
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ [18]
ПРОБЛЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ [47]
УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТНОЗДАТНИХ ФАХІВЦІВ [27]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Каталог файлів
Головна » Файли » ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П.

Швець Інна Вікторівна
[ Викачати з сервера (41.0Kb) ] 11.02.2013, 14:59

 

Інна Швець

(Прилуки)

РОЛЬОВА ГРА ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ  МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ  НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

Вважається, що застосування засобів мистецтва є одним із найефективніших шляхів активізації пізнавальної активності учнів протягом усього уроку англійської мови. Потрібно допомагати учням молодших класів, яким доводиться багато разів повторювати одні й ті самі фрази, не відчувати їх одноманітності; допомагати усвідомити чарівність звучання англійської мови, її мелодійність. Велику роль у цьому процесі відіграють оригінальні англомовні твори ( поезія, пісні, ігри ), які несвідомо підводять до усного мовлення. Чому вірші, пісні, ігри такі важливі для вивчення й удосконалення мови? Все дуже просто. Вони торкаються почуттів, пробуджують фантазію й уяву.

Успішне оволодіння іноземною мовою на початковому етапі великою мірою залежить від того, наскільки цікавий та творчий матеріал використовується у процесі навчання. Для ефективного запам’ятовування необхідно урізноманітнити форми роботи над іноземною мовою, використовуючи наочність, ігри, вірші, пісні тощо. На початковому етапі вивчення англійської мови у віршах, піснях, іграх, оповіданнях дає учням можливість легко засвоїти окремі лексичні, граматичні та фонетичні теми. Яскрава художня форма, добре знайомі казкові персонажі, ігрові ситуації допомагають учням легко ввійти в чуже мовне середовище.

   Поділяючи думки Л. С. Панової, можу сказати, що один із шляхів підвищення пізнавальної активності молодших школярів у період навчання англійської мови – використання рольової гри, яка допомагає учням оволодівати мовленнєвою діяльністю. Рольова гра допомагає реалізувати  основний принцип комунікативної спрямованості навчання. Вона сприяє підвищенню в учнів мотивації вивчення іноземної мови, дає змогу враховувати психолого–вікові особливості молодших школярів, їхні інтереси і нахили, сферу їхньої діяльності, моделюючи ситуації реального спілкування.

На початковому етапі навчання іноземної мови особливе місце рольової гри належить в опануванні діалогічного мовлення.

Andrew. What is large?

Den. The red boat is large.

Andrew.  What is high?

Den. The white house is high.

Andrew. What is short?

Den. The green pencil is short.

Видатні діячі епохи Відродження ( Ф. Рабле, Е. Роттердамський та інші ) приділяли велику увагу іграм саме під час вивчення іноземних мов. Ігрові форми роботи на уроці активізують діяльність учнів, допомагають виявити розумові та творчі здібності дітей. Навчальні ігри пробуджують інтерес і активність дітей, дають їм можливість проявити себе в цікавій для них діяльності, сприяють більш швидкому і надійному запамятовуванню іншомовних слів та речень, особливо якщо знання цього матеріалу є обовязковою умовою активної участі, а в окремих випадкахвиграшу в грі.

Під час навчальної практики у школі ми використовували на уроках англійської мови  різні види рольових ігор. Ось деякі з них: на початку одного з  уроків я запропонувала учням вишикуватися у шеренгу. Далі говорила їм:«Дивіться на мене і скажіть, хто стоїть першим ? Хто стоїть другим? Третім? Шостим?» На перший погляд запитання просте, цікаве. Непомітно для себе діти зосередилися, налаштувалися на урок іноземної мови. До того ж ще і повторили вживання порядкових числівників. На початковому етапі навчання особливої уваги заслуговують ігри на просте сприйняття і відтворення матеріалу, тому ми практикували такі:

1.                     Студентка вимовляла англійські звуки, а учні  показували відповідні їм знаки транскрипції.

2.                     Студентка показувала знаки транскрипції, а учні називали відповідний їм голосний чи приголосний звук або слово, в якому є цей звук.

Гра « What are you doing ? » Мета цієї гриактивізувати вживання різних форм Present Continuous Tense, а також тренувати вміння ставити питання. Ведучий виходить до дошки і засобами пантоміми показує різні дії. Другий учень запитує товаришів: «Whatishedoing? » Діти намагаються відгадати, відповідаючи по черзі: « He is running, isn`the? » Той, хто відгадає, стає ведучим.

Гра « Let us count » Мета гри – закріплення вміння вживати числівники у мовленні. Студентка давала розпорядження: « Clap your hands eight times», « Count your fingers», « Bounce the ball seven times and count» тощо. Та багато інших ігор.

Використовуючи прийоми гри на уроках англійської мови, ми переконалися в тому,щ о так дітям набагато легше та цікавіше сприймати та засвоювати матеріал,в них зявляється інтерес до вивчення іноземної мови, бажання ходити на уроки.

Отже,ігри можна використовувати на всіх етапах навчання іноземної мови у школі, однак зміст мовного матеріалу та характер завдань мають бути підібрані відповідно до віку школярів та рівня підготовки певного класу. Для мови гри, попри деяку її запрограмованість, характерна також спонтанність, оскільки перемога залежить від точної та швидкої реакції, правильних і дотепних відповідей. Тому гра є невід’ємним елементом кожного уроку і не протиставляється «головній» його частині.

 

ЛІТЕРАТУРА:

1.                     Пізнавальна активність учнів на уроках англійської мови [ Електронний ресурс ]. – Режим доступу https://docs.google.com/document/edit?id=1owm4xNo-Uxk_HeQCl8TTIAnmySDNaaXwBjFAjr4z98Q&pli=1. – Назва з екрану

 

Категорія: ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. | Додав: jww1
Переглядів: 143 | Завантажень: 29 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2016
Пошук
Друзі сайту
Конструктор сайтів - uCoz