Овдієнко Ярослава Вячеславівна - ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. - Каталог файлів - ІІ Міжнародної науково-практичної
Середа, 07.12.2016, 15:25
ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ [38]
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. [43]
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НЕПЕРЕРВНІЙ ОСВІТІ [17]
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ [18]
ПРОБЛЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ [47]
УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТНОЗДАТНИХ ФАХІВЦІВ [27]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Каталог файлів
Головна » Файли » ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П.

Овдієнко Ярослава Вячеславівна
[ Викачати з сервера (988.5Kb) ] 11.02.2013, 13:33

Ярослав Овдієнко

(Прилуки)

 

ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ  НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

 

Модернізація освіти визначає вимоги до системи шкільної освіти. Суспільству, що розвивається, потрібні освічені, здібні до співпраці, мобільні, всебічно розвинені особистості, що дадуть поштовх навчальному прогресу і розвитку потенціалу країни. На даний момент активно розвиваються інформаційні технології. Особливого значення набуває розвиток інформаційно-комунікативної компетентності молодших школярів, розвиток їх інформаційної культури.

Крім того, можна враховувати ту особливість інноваційних технологій, як доступ до ресурсів Internet, для розширення кругозору школярів, для спілкування англійською мовою з однолітками з англомовних країн. Це не тільки підштовхне дітей до оволодіння іноземною мовою (засвоїти більшу кількість лексичних одиниць), а й пробудить цікавість до культури країни співрозмовника. Якщо ж такої можливості немає то можна використовувати метод проектів, що дасть змогу наблизитись до бажаного результату.

Метод проектів формує в учнів комунікативні навики, культуру спілкування, уміння коротко і доступно формулювати думки, терпимо відноситися до думки партнерів по спілкуванню, розвивати уміння добувати інформацію з різних джерел, обробляти її за допомогою сучасних комп'ютерних технологій, створює мовне середовище, сприяюче виникненню природної потреби в спілкуванні на іноземній мові.  Проектна форма роботи є однією з актуальних технологій, що дозволяють учневі застосувати накопичення знань з предмету. Учні розширюють свій кругозір, кордони володіння мовою, отримуючи досвід від практичного його використання, вчаться слухати іншомовну мову і чути, розуміти один одного при захисті проектів. Діти працюють з довідковою літературою, словниками, комп'ютером, тим самим створюється можливість прямого контакту з автентичною мовою, чого не дає вивчення мови лише за допомогою підручника на уроці.

Робота над проектом – процес творчий. Учень самостійно або під керівництвом вчителя займається пошуком вирішення якоїсь проблеми, для цього потрібне не лише знання мови, але і володіння великим обсягом наочних знань, володіння творчими, комунікативними і інтелектуальними уміннями. В курсі іноземної мови метод проектів може використовуватися в рамках програмного матеріалу практично по будь-якій темі. Робота над проектами розвиває уяву, фантазію, творче мислення, самостійність і інші особові якості.

Існують параметри зовнішньої оцінки проекту:

• значимість і актуальність висунутих проблем, адекватність їх досліджуваної тематики;

 • коректність використовуваних методів дослідження та методів обробки отриманих результатів;

 • активність кожного учасника проекту відповідно до його індивідуальних можливостей;

 • колективний характер прийнятих рішень;

• вміння відповідати на запитання опонентів, лаконічність і аргументованість відповідей кожного члена групи.

Метою навчання іноземних мов є не система мови, а іншомовна мовленнєва діяльність, причому не сама по собі, а як засіб міжкультурної взаємодії. Метод проектів дозволяє творчо застосувати мовний матеріал, перетворити уроки іноземної мови в дискусію, дослідження.

Метод проектів і навчання у співпраці знаходять все більше застосування в практиці викладання. Причин цього кілька:

• необхідність не стільки передавати учням суму тих чи інших знань, скільки навчити набувати ці знання самостійно, вміти користуватися набутими знаннями для вирішення нових пізнавальних і практичних завдань; • актуальність придбання комунікативних навичок і вмінь, тобто умінь працювати в різноманітних групах, виконуючи різні соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника тощо)

• актуальність широких людських контактів, знайомства з різними культурами, різними точками зору на одну проблему;

• значущість для розвитку людини уміння користуватися дослідницькими методами: збирати необхідну інформацію, факти, уміти їх аналізувати з різних точок зору, висувати гіпотези, робити висновки і висновки. [2]Наприклад, використовуючи презентацію при виченні теми «Seasons and Months» у 4класі можна використати такі слайди:

    

Отже, питання щодо з’ясування технічних засобів у навчальному процесі завжди було і залишається актуальним. Поява відео матеріалів, комп’ютерів, світової мережі Internet викликає бурхливі дискусії серед викладачів щодо їх використання. Зокрема, при використанні презентації, учні застосовують і сприймають навчальний матеріал значно краще та легше, спостерігається велика активізація пізнавальної діяльності під час уроку, зацікавленість, уважність.

З вище сказаного, можна зробити висновок, що метод проектів є надзвичайно демократичним видом педагогіки співпраці, довіри і особистої орієнтації. Цей метод сприяє розвитку творчої обдарованості.

 

ЛІТЕРАТУРА

1. Метод проектів на уроках іноземної (англійської) мови [Електронний ресурс] Режим доступу: http://wiki.ippo.edu.te.ua/index.php/

2.Олійник І.П. Використання методу проекту на уроках англійської мови як один із шляхів формування комунікативної компетентності учня. – Котовськ, 2012. - 123 с.

 

align=�� ts` �� gin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt; text-align:right;mso-outline-level:1'> 

 

Категорія: ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. | Додав: jww1
Переглядів: 139 | Завантажень: 37 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2016
Пошук
Друзі сайту
Конструктор сайтів - uCoz