Бороніна Валентина Михайлівна - ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. - Каталог файлів - ІІ Міжнародної науково-практичної
Неділя, 04.12.2016, 21:22
ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ [38]
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. [43]
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НЕПЕРЕРВНІЙ ОСВІТІ [17]
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ [18]
ПРОБЛЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ [47]
УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТНОЗДАТНИХ ФАХІВЦІВ [27]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Каталог файлів
Головна » Файли » ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П.

Бороніна Валентина Михайлівна
[ Викачати з сервера (41.0Kb) ] 11.02.2013, 15:00

Валентина Бороніна

(Прилуки)

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ - РЕСУРСІВ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

Сучасні тенденції у викладанні англійської мови у вузах пов'язані як з радикальною зміною методичної парадигми, так і з технічним оновленням процесу навчання. Це виражається в широкому використанні нових засобів навчання, насамперед комп'ютерних технологій. Текст, фото, графіка, анімація, відео, звук в інтерактивному режимі роботи створюють інтегровану інформаційну атмосферу, в якій студент одержує якісно нові можливості вивчення англійської мови.

Розробкою і використанням у навчальному процесі нових інформаційних технологій в сучасній методичній науці займається ряд дослідників. Богатир В.М., Ваграменко Я.О.,Калін К.К., Полат О.С. сформували методологічну основу і концептуальні положення використання нових інформаційних технологій в освіті.Завдання викладача полягає в тому, щоб створити умови практичного оволодіння англійською мовою для кожного студента, вибрати такі методи навчання, які дозволили б кожному студенту виявити свою активність. Завдання викладача - активізувати пізнавальну діяльність студента в процесі навчання іноземним мовам. Сучасні педагогічні технології такі, як навчання в співробітництві, проектна методика, використання нових інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати особисто - орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здатностей студентів, їхнього рівня володіння іноземною мовою та інше.

Форми роботи з комп'ютерними навчальними програмами на заняттях іноземної мови включають: вивчення лексики; відпрацьовування вимови; навчання діалогічного і монологічного мовлення; навчання письму; відпрацьовування граматичних явищ.

Можливості використання Інтернет - ресурсів величезні. Глобальна мережа Інтернет створює умови для одержання будь-якої необхідної студентам і викладачам інформації: країнознавчий матеріал, статті з газет і журналів, необхідну літературу та інше. Інтернет - ресурси надають унікальну можливість студентам вступати в живий діалог з реальним партнером (носієм мови), удосконалювати вміння монологічного і діалогічного мовлення, розвивати такі комунікативні навички, як уміння вести бесіду, лаконічно викладати свою думку.

Розвиток освіти в наші дні органічно пов'язаний з підвищенням рівня її інформаційного потенціалу. Ця характерна риса багато в чому визначає як напрямок еволюції самої освіти, так і майбутнє всього суспільства. Як інформаційна система, Інтернет пропонує своїм користувачам різноманіття інформації і ресурсів. Базовий набір послуг може містити в собі: електронну пошту (e-maіl); телеконференції; відеоконференції; можливість публікації власної інформації, створення власної домашньої сторінки і розміщення її на Web - сервері; доступ до інформаційних ресурсів (довідкові каталоги; розмова в мережі (Chat).

Сьогодні пріоритет надається комунікативності, інтерактивності, автентичності спілкування, вивченню мови в культурному контексті, автономності і гуманізації навчання. Комунікативний підхід - стратегія, що моделює спілкування, спрямована на створення психологічної і язикової готовності до спілкування, на свідоме осмислення матеріалу і способів роботи з ним, а так само на усвідомлення вимог до ефективності висловлення. Комунікативне завдання повинне пропонувати студентам проблему або питання для обговорення, причому студенти не просто діляться інформацією, але і оцінюють її. Важливо, щоб таке завдання надавало можливість гнучкого використання всіх знань і вмінь студентів. Комунікативне навчання мові за допомогою Інтернету підкреслює важливість розвитку здатностей студентів і їхнє бажання використовувати іноземну мову для спілкування. Першорядне значення надається розумінню, передачі змісту і вираженню змісту, а вивчення структури і словника іноземної мови служать цій меті. На додаток до комунікативних потреб, студентам необхідно освоїти методику роботи в Інтернеті, щоб бути більш відповідальними за своє власне навчання. Їм потрібно виробити здатність справлятися з ситуацією, коли їхні язикові ресурси недостатньо адекватні; мати гарні навчальні навички; здатність оцінювати свою власну мову і успіхи, а також здатність визначати і розв'язувати навчальні проблеми.

Однією з нових вимог, запропонованих до навчання іноземним мовам з використанням Інтернет - ресурсів, є створення взаємодії під час заняття, що прийнято називати в методиці інтерактивністю. Інтерактивний підхід у віртуальному просторі служить одним із засобів досягнення комунікативної мети на занятті. Від принципу комунікативності він відрізняється наявністю щирого співробітництва, основний натиск робиться на розвиток умінь спілкування і групової роботи, у той час як для комунікативного завдання це не є обов'язковою метою (адже одним з найпоширеніших видів комунікативного завдання є монолог).

Інтерактивність не просто створює реальні ситуації з життя, але і змушує студентів адекватно реагувати на них за допомогою іноземної мови. Нехай навіть при наявності помилок. Головне вміння спонтанно, гармонійно реагувати на висловлення інших, висловлювати свої почуття і емоції, тобто ми можемо розглядати інтерактивність як спосіб саморозвитку через Інтернет: можливість спостерігати і копіювати використання мови, навички, зразки поводження партнерів; знаходити нові вирішення проблем під час їхнього спільного обговорення.

 

ЛІТЕРАТУРА

1. Артемьева, Л. В. Использование мультимедийных средств в обучении иностранным языкам [Электронный ресурс] / Л. В. Артемьева. - М., 2010.

2. Кизлякова, Е. С. Внедрение новейших информационных технологий в обучение иностранным языкам [Электронный ресурс] / Е. С. Кизлякова. - П., 2010.

 

Категорія: ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. | Додав: jww1
Переглядів: 132 | Завантажень: 48 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2016
Пошук
Друзі сайту
Конструктор сайтів - uCoz