Коцур Віктор Петрович - ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ - Каталог файлів - ІІ Міжнародної науково-практичної
Середа, 07.12.2016, 15:25
ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ [38]
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. [43]
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НЕПЕРЕРВНІЙ ОСВІТІ [17]
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ [18]
ПРОБЛЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ [47]
УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТНОЗДАТНИХ ФАХІВЦІВ [27]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Каталог файлів
Головна » Файли » ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ

Коцур Віктор Петрович
[ Викачати з сервера (40.4Kb) ] 09.02.2013, 13:22

 КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Головною метою сучасної української системи вищої освіти є забезпечення високої якості підготовки педагогічних кадрів, створення умов для розвитку і самореалізації кожного студента. Переважна більшість науковців і практиків (В. Луговий, І. Зимня, О. Овчарук, О. Пометун, О. Савченко та ін.) переконані, що модернізація вищої школи повинна здійснюватися на новій концептуальній основі – компетентнісного підходу, який передбачає цільову орієнтацію процесу підготовки майбутнього педагога на формування професійної компетентності, визначає здатність вирішувати професійні завдання у реальних ситуаціях професійно-педагогічної діяльності з використанням знань, досвіду, цінностей і нахилів особистості.

Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди – сучасний регіональний вищий навчальний заклад, діяльність якого, з одного боку, базується на глибоких багатовікових традиціях розвитку освіти Переяславщини, а з іншого – відповідає сучасним вимогам професійної підготовки педагогічних кадрів, кращим зразкам вітчизняної вищої школи. До найвизначніших етапів розвитку освіти краю слід віднести створення в 1702 р. у Вознесенському монастирі Переяслава духовної школи, в 1706 р. – школи іконопису, в 1738 р. – Переяславського колегіуму, 1932 р. – Переяславського педагогічного технікуму, 1943 р. – Переяслав-Хмельницького педагогічного училища, 1986 р. – Переяслав-Хмельницького філіалу Київського державного педагогічного інституту імені О.М. Горького, 1993 р. – Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту ім. Г.С. Сковороди, а в 2002 р. – державного педагогічного університету.

 Сьогодні в університеті навчається 4870 студентів і аспірантів, працює 8 дійсних та членів-кореспондентів НАН України, НАПН України, інших галузевих Академій наук, 64 доктори наук, професори, 192 кандидати наук, доцентів. З 2004 р. в університеті запроваджено кредитно-трансферну організацію навчання в усіх структурних підрозділах, уведено автоматизовану систему управління навчальною, науковою і виховною роботою.

В університеті діє 10 відомих на терені України і за її межами науково-педагогічних шкіл. Серед викладачів університету – 14 заслужених працівників освіти, 3 заслужені працівники культури, 2 заслужені працівники науки і техніки. Колектив університету пишається своїми випускниками − Героями України: Володимиром Кличком, Оленою Юрковською, 13 переможцями і призерами олімпійських ігор, 9 чемпіонами світу, 16 чемпіонами Європи.

За рейтингом вузів Міністерства освіти і наук, молоді та спорту України 2011 р. Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» посідає 3 місце серед педагогічних університетів, а за визначенням ЮНЕСКО 134 серед двохсот кращих вищих закладів освіти України. З року в рік рейтингові показники вузу покращуються.

У структурі університету – 7 факультетів, відділення довузівської і післядипломної освіти, 4 навчально-науково-виробничих та 15 навчальних комплексів. Університет, водночас, виконує місію сучасного наукового центру, де діє аспірантура з 13 спеціальностей, а на 28 кафедрах розробляється 8 держбюджетних та 37 ініціативних наукових тем з актуальних проблем філософії освіти, історії України, педагогіки і психології, мови і літератури, теорії і методики фізичного виховання.

В університеті діють 4 спеціалізовані вчені ради: одна – із захисту докторських дисертацій, три – кандидатських. Окрім того, аспіранти навчаються та захищають дисертаційні дослідження в провідних вузах України, науково-дослідних інститутах НАН та НАПН України, з якими впродовж багатьох років плідно співпрацює вуз у рамках програми інтеграції університетської і академічної науки.

Активізується міжнародна співпраця університету з вузами і науковими установами Європи, Російської Федерації, Білорусі. Переяслав-Хмельницький педагогічний університет разом з Інститутом загальної історії РАН започаткував школу молодих учених України і Росії, яка сьогодні перетворилася в літню школу молодих учених країн СНД, лабораторію обміну досвідом багатонаціональних колективів науковців.

Поява на освітній карті Київщині педагогічного університету з роками докорінно змінила соціальний склад населення м. Переяслава-Хмельницького та регіону в цілому. Сьогодні кожний шостий мешканець міста – студент університету, а 40-50 відсотків випускників шкіл Переяслава і району навчаються в Alma mater. За соціологічними дослідженнями дві третини директорів шкіл і вчителів фізичного виховання Київщини закінчили переяславський ВНЗ. Водночас в університеті навчаються студенти із 15 областей України. Університет відіграє важливу наукову, просвітницьку та культурну роль на теренах Київщини, у зміцнені співпраці науковців і педагогів України, країн СНД, в обміні досвідом виконання Болонської конвенції європейських держав.

Сьогодні Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди відповідно до рішення Державної акредитаційної комісії визнано акредитованим за статусом вищого навчального закладу освіти IV рівня, який готує фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями: «бакалавр», «спеціаліст», «магістр». На освітньо-кваліфікаційному рівні «бакалавр» ведеться підготовка за вісьмома галузями знань та вісімнадцятьма напрямами підготовки.

Навчання за магістерськими програмами здійснюється за чотирма напрямами та сімнадцятьма спеціальностями, які акредитовані за четвертим рівнем, що становить 89% спеціальностей, за якими проводиться освітня діяльність університету. Перепідготовка спеціалістів забезпечується відділенням післядипломної освіти за трьома напрямами та тринадцятьма спеціальностями за третім рівнем акредитації.

Розвивається міжнародна співпраця. Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди взяв участь у міжнародних проектах Темпус:

                разом з Іспанським університетом University of Cordoba (Avda. Medina Azahara 5,14071, Cordoba, Spain) в проекті "Centres of Student Initiatives and Services [CSIS] with the Education, Audiovisual and Culture Executive Agency»;

                з Національним педагогічним університетом ім. М.П.Драгоманова у проекті «The New Teacher for New Europe (NTNE) with the Education, Audiovisual and Culture Executive Agency». International Student (Teacher) Identity Card.

Університет приєднався до міжнародного проекту ISIC (ITIC) card. ISIC (International Student Identity Card) – міжнародне посвідчення студента; ITIC (International Teacher Identity Card) – міжнародне посвідчення викладача.

Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, виконуючи регіональну наукову, освітню і просвітницьку місію, активно інтегрується в національний і європейський освітній простір, зберігаючи і примножуючи вітчизняні педагогічні традиції, здійснюючи потужний культурологічний вплив на древній історичній землі Володимира Мономаха, Богдана Хмельницького, Григорія Сковороди, Тараса Шевченка, Михайла Сікорського.

Упродовж десяти років університет є учасником міжнародних та всеукраїнських освітянських виставках. Досягнення університету відзначені чисельними золотими, срібними та бронзовими медалями та багатьма дипломами. У 2011 році університет на Міжнародній виставці «Інноватика в сучасній освіті» відзначений Гран-прі «Лідер вищої освіти України» та в номінаціях «Видання підручників і навчальних посібників нового покоління для профільних вищих навчальних закладів», «Інновації у використанні інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі».  У 2012 р. за досягнення в науковій, педагогічній і виховній роботі відзначені 82 працівники університету, зокрема 2 особи державними та урядовими нагородами; 9 – регіональними відзнаками (Почесними грамотами та дипломами Київської МДА, профспілкових організацій, духовних організацій); 71 особа відзнаками університету (грамотою університету, подякою, медаллю університету).

Отже, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди успішно виконує освітню місію з підготовки компетентних спеціалістів як для регіону, так і України в цілому. 75% випускників отримують перше робоче місце в Київській області. Підготовка фахівців для національної системи шкільної освіти, економіки України відповідає вимогам державних стандартів, запитам суспільства і особистості.

 

Категорія: ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ | Додав: jww1
Переглядів: 331 | Завантажень: 44 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2016
Пошук
Друзі сайту
Конструктор сайтів - uCoz