Півень Олександр Пилипович, Гордієнко Олександр Іванович - ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ - Каталог файлів - ІІ Міжнародної науково-практичної
Середа, 07.12.2016, 15:32
ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ [38]
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ К.П. [43]
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НЕПЕРЕРВНІЙ ОСВІТІ [17]
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ [18]
ПРОБЛЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ [47]
УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТНОЗДАТНИХ ФАХІВЦІВ [27]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Каталог файлів
Головна » Файли » ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Півень Олександр Пилипович, Гордієнко Олександр Іванович
[ Викачати з сервера (73.0Kb) ] 11.02.2013, 17:11

УДК 796.015-057.87

Олександр Півень, Олександр Гордієнко

 

Оцінка фізичних навантажень у процесі оздоровчого тренування студентів Із низьким рівнем соматичного здоров’я

 

У статті на прикладі контингенту студентів із низьким рівнем соматичного здоров’я проводиться оцінювання адекватності фізичних навантажень у процесі оздоровчого тренування відповідно до їхнього стану здоров’я. Доведено,  що адекватність фізичних навантажень на заняттях зі студентами з низьким рівнем соматичного здоров’я не відповідає стану їх здоров’я і з роками навчання вона все більше знижується.

Ключові слова: студенти, низький рівень, соматичне здоров’я, адекватність, оздоровче тренування.

 

В статье на примере контингента студентов с низким уровнем соматического здоровья проведена оценка адекватности физических нагрузок при  оздоровительной тренировке соответственно к их состоянию здоровья. Доказано, что физические нагрузки студентов на занятиях не соответствуют состоянию их здоровья и с годами обучения в университете адекватность все больше снижается.

Ключевые слова: студенты, низкий уровень, соматическое здоровье, адекватность, оздоровительная тренировка.

 

At first appraisal of the adequate physical load on the lessons of improving from health point of view training in the students with low level of somatically health was done in the work. Provided scientifically that adequate of physical load on the lessons in the students with low level of somatically health does not correspond with the state of their health and for the years of their studing it become lower.

Key words: students low level, somatically health, adequate, improving from health point of view training.

 

 

Постановка проблеми. У наш час раціональна організація рухової активності набула особливої актуальності внаслідок порушення балансу між споживаною їжею, фізичним навантаженням і відпочинком людини. Особливу роль у цій проблемі відіграє організація рухового режиму учнівської молоді, навчання якої пов’язане з малою руховою активністю. Хронічний дефіцит рухової активності в режимі студентської молоді стає реальною загрозою її здоров’ю та нормальній фізичній працездатності.

Низка авторів висловлює думку про те, що особи з низькою руховою активністю потребують лише невеликого навантаження для отримання позитивного ефекту [5; 6]. Водночас є дані про те, що навантаження під час виконання фізичних вправ повинно виконувати роль сумарного впливу середовища, але за умови, що цей вплив не перевищує функціональних можливостей організму (тобто особам із низькою руховою активністю необхідне більше додаткове фізичне навантаження, ніж представникам професій, пов’язаних із фізичною працею) [4].

Адекватність та ефективність фізичного навантаження залежить від вибору його величини. Остання може змінюватися за рахунок обсягу застосованих вправ.

Робота виконана відповідно до плану НДР кафедри ТМФВ і спорту Переяслав-Хмельницького державного університету імені Григорія Сковороди.

Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблема дослідження й оцінки режимів рухової активності завжди є актуальною, оскільки рухова активність є одним із головних факторів, що визначають здоров’я та рівень фізичного стану населення (В.К. Бальсевич, Т.Ю. Круцевич, А.С. Куц та ін.).

Питанню розробки й обґрунтування оцінки фізичних навантажень у процесі оздоровчого тренування студентів із низьким рівнем соматичного здоров’я присвячена велика кількість праць: розглянуто питання виміру та оцінки режиму рухової активності студентів у різних умовах праці і навчання, обґрунтовано добовий та тижневий обсяг рухової активності у різних одиницях виміру. У літературі є відомості про зв’язок між руховою активністю і рівнем фізичної підготовленості та працездатності [4; 5].

Проблема професійної підготовки і завдання ефективної організації системи професійної освіти завжди висувалися як найважливіші для забезпечення нормального функціонування суспільства. Методологія професійної підготовки розкривається в роботах Г.М.Андрєєвої, О.І.Галкіної,  А.Й.Капської, С.Я.Корпіловської, Р.Й.Мітельмана, В.В.Синявського, О.М.Ткаченко, Б.О.Федоришина, О.О.Ящишина, В.І.Лугового, О.Я.Ніфакі, К.К.Платонова, Л.Д.Столяренко, В.Є.Столяренко, М.М.Фіцули, В.І.Яблонського.

Незважаючи на численні дослідження в цій галузі, дана проблема залишається повністю не розкритою.

Аналіз досліджень з адекватності фізичних навантажень виявив значне коливання рекомендованих параметрів. Найбільш актуальною є проблема вибору інтенсивності впливу навантажень на організм людини. Саме це стало метою написання статті.

Для розв'язання поставлених завдань використовувалися такі методи: з метою узагальнення теоретичних питань щодо формування мотивації до фізичного вдосконалення в процесі фізкультурної діяльності використовувався теоретичний аналіз проблеми на основі вивчення наукової літератури з педагогіки, психології, теорії та методики фізичного виховання, а також аналіз програмно-методичних і нормативних документів, педагогічної практики, різні види та форми бесід, анкетувань, опитувань, спостережень....

Категорія: ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ | Додав: jww1
Переглядів: 141 | Завантажень: 104 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2016
Пошук
Друзі сайту
Конструктор сайтів - uCoz